Pokud provozujete eshop nebo je část vašich podnikatelských aktivit odkázaná na online, je dobré znát svou pozici na trhu. V současné době, je celá řada online marketingových nástrojů jak se zviditelnit. Problém je, který zvolit. Pro každého podnikatele je nejdůležitější rentabilita -> vložené peníze do reklamy vs výsledek.
Všechny online nástroje o kterých jste slyšeli, jsou funkční. Vtip je v tom, že jen pro někoho, jen v konkrétních situacích, za určitých okolností a celé řadě dalších faktorů, které ovlivňují výsledek.
A teď konkrétně v čem spočívá naše analýza...
- V organickém vyhledávání, se zaměříme na pozici vaší i vašich konkurentů. Díky čemuž budeme schopni říci na kolik/zda se vyplatí investovat do SEO.
- Zhodnotíme efektivitu vašich stávajících PPC kampaní a ukážeme Vám případné chyby a jejich řešení.
- O sociální sítích jste už nepochybně slyšeli a pravděpodobně je i máte. Ale vydělávají? Co děláte dobře a co špatně a jak konkrétně to dělat líp, je opět předmětem analýzy.
- Představíme Vám možnosti online propagace jako jsou srovnávače a zbožáky, youtube, affiliate marketing, smart emailing a další. Společně se poté zaměříme na ty, které jsou pro vaše podnikání vhodné.
Jestli se poté rozhodnete pro spolupráci s naší agenturou, je na Vás, ale budete mít kompletní návod a informace, které Vám v rozhodování nepochybně pomohou. :)