Pomohu Vám zdokonalit Vaše prodejní kanály tak, aby se k Vám zákazníci rádi vraceli.
Mystery shopping je kvalitativní metoda výzkumu trhu, která měří maloobchodní kvalitu služeb nebo kdy se získávají informace o produktech a službách vlastní či konkurenční firmy. Mystery shopper je výzkumník, fiktivní nakupující, který vystupuje jako normální zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, kladení otázek, registrace stížností nebo hraní určité role. Získává zpětnou vazbu o svých zkušenostech.
Při mystery shoppingu se zkoumá:
- počet zaměstnanců v prodejně
- jak dlouho trvá, než si fiktivního zákazníka někdo všimne
- jména zaměstnanců
- zda je pozdrav přátelský
- otázky kladené prodavačem pro nalezení vhodného produktu
- druhy předvedených výrobků
- prodejní argumenty používané prodavačem
- zda a jak se prodavač pokouší uzavřít prodej
- zda prodavač navrhuje prodej nějakého dodatečného produktu
- zda prodavač pozval zákazníka k opětovné návštěvě prodejny
- čistotu prodejny a příslušenství
- rychlost služby
- dodržování norem společnosti vztahující se ke službě, vzhledu prodejny a prezentace
- kvalita odbavení hovorů a měření prodeje prostřednictvím volání na call centrum (mystery call)
JAK PROBÍHÁ SPOLUPRÁCE?
- Analýza potřeb
- Identifikace prodejních kanálů
- Tvorba scénáře
- Realizace mystery shoppingu
- Hodnocení mystery shoppingu
- Analýza a závěrečná zpráva
Cena mystery shoppingu je uvedena za jednu návštěvu jedné prodejny. Máte-li zájem o více návštěv, lze se domluvit na individuální ceně v rámci zvláštního nacenění zakázky. U mystery shoppingů s nutným dojezdem mimo město Ostrava se individuálně doúčtovává i cestovné, které se odvíjí od celkového tour plánu mystery shoppingu.
Těším se na spolupráci s Vámi.