Grafický návrh loga

Co dělá logo efektivním? Pro grafický návrh úspěšného loga se řiďte šesti základními principy: • Jednoduchost. Naše podvědomí funguje tak, že čím snadněji informaci zpracujeme, tím více se nám líbí. Vezměte si třeba logo Applu: Jednoduché jablíčko pouze v pár odstínech šedé. Pokud vám grafik dodá pestrobarevné logo plné kudrlinek, požádejte ho o jednodušší návrh loga • Značková konzistence. Grafik musí vaše logo navrhnout s ohledem na vaši firemní identitu. Logo je vizitka vaší firmy, takže ji musí vystihovat. • Zapamatovatelnost. Aneb jak snadno si klienti vaše logo vybaví. Vysoká zapamatovatelnost zaručuje vysokou šanci, že se k vám zákazník opět vrátí. Zapamatovatelné logo musí být jednoduché a přesně vystihovat charakter vaší firmy. • Jedinečnost. Nechte grafika udělat grafický návrh loga, který obsahuje nějaký mimořádný prvek. Něco, čím se logo stane na trhu unikátním a vynikne mezi konkurencí. • Nadčasovost. Bude váš návrh loga moderní i za 50 let? Neřiďte se aktuálními trendy, nechte grafika navrhnout vaše logo tak, aby zůstalo moderní v každé době. Skvělý příklad je logo Coca-Coly, které se od svého vzniku roku 1885 ani o chlup nezměnilo. • Přenositelnost. Lidé vaše logo uvidí na smartphonu, v televizi, na plakátech, na flash disku, v brožurkách a bůhvíkde. Váš grafik musí zajistit, aby logo vypadalo všude stejně a udrželo si kvalitu. Pro úspěšný grafický návrh loga potřebuje grafik také znát minimální velikost, v jaké se vaše logo objeví. Té přizpůsobí celý návrh loga, aby logo vypadalo dobře i v malé velikosti.

Potřebuje efektivní logo slogan? Pokud ano, jaký?

Pro úspěšnou propagaci se vaše logo neobejde bez sloganu. Dobrý slogan zvýší zapamatovatelnost vaší značky až o 50 %! Při návrhu platí jednoduché pravidlo: V jednoduchosti je krása. Zapamatovatelný slogan musí mít rytmus. Jako by šlo o krátkou píseň či báseň. Čím „vlezlejší" melodie, tím více zákazníkovi v paměti. Sloganu musí každý rozumět, takže žádná složitá a dlouhá slova. Máte-li zahraniční ambice, zvolte slogan v angličtině. Pokud vás žádný slogan nenapadá, u nás na Stovkomatu je řada textařů, kteří vám vymyslí kvalitní a účinné slogany na míru vaší firmě.

Kdy je lepší logo bez sloganu?

Udělejte si jasno, kde budete své logo prezentovat. Stanovte si, kdy použijete logo samotné, a od jaké velikosti už návrh loga se sloganem: Například na reklamní propisku nedostanete ani ten nejkratší slogan. Vašeho grafika poté požádejte, ať vám dodá obě verze loga.

Celá kategorie Tvorba loga

Garance vrácení peněz

Není zakázka dodána tak, jak byla inzerována? Kvalita neodpovídá popisu nebo byla dodána pozdě? Peníze vám okamžitě vrátíme!

Bezpečí uživatelů

Veškeré zakázky poskytuje přímo Stovkomat.cz. Nám platíte, my garantujeme dodání zakázky. Vaše kontaktní a platební údaje jsou u nás v bezpečí.

Vždy na příjmu

Nevíte si rady, chcete se zeptat nebo si postěžovat? Napište nám přes kontaktní formulář. Odepíšeme do 24 hodin nebo dáme 50 Kč!

Hodnocení uživatelů

Jan M.
přes 90 nákupů PR článků

Používáte na nákup PR článků i jiné portály?

Dříve jsem je využíval mnohem více, nyní ale ve většinové míře Stovkomat. PR články jsou jen jedním z mnoha typů odkazů, které na internetu můžete získat. Bylo by chybou domnívat se, že pouze PR články vám pomohou získat přední pozice na Google. Jsou ale důležitou součástí odkazového profilu a když nějaké potřebuji, jdu rovnou na Stovkomat, který se od dob svého začátku neskutečně posunul dopředu.

Kryštof z Lužnice
Garance vrácení peněz je super. To chválím.
Veronika z Liberce
Oceňuji širokou nabídku služeb.
Tereza z Ostravy
Ráda a často nakupuji texty na míru.
Honza z Prahy
Získat kvalitní odkaz, logo nebo propagaci na sociálních sítích za cenu jednoho oběda?
Robert z Vrchlabí
9 z 10 nákupů ohodnotím na 5 hvězd...
Jitka z Chomutova
Nakoupila jsem pár log. Výtečná kvalita!

Přihlaš se k newsletteru

A získávej slevové akce, tipy ma joby a další zajímavé informace

© 2012 - 2019 všechna práva vyhrazena Stovkomat s.r.o.