Nové logo

Jak požádat grafika, aby mi vytvořil vlastní logo? Každý grafik si sám volí, jestli vaši poptávku přijme. Aby vám grafik vytvořil nové logo, zahrňte do poptávky následující detaily: • jaké logo si představujete a jaký styl preferujete (např. černobílé textové logo pro zubařskou ordinaci); • k čemu vaše nové logo využijete a kde se objeví (aby grafik lépe pochopil vás vkus, pošlete mu i odkaz na váš web či blog); • formát(y), v kterém chcete nové logo obdržet; • Podrobné odpovědi na vše, co váš grafik potřebuje po úspěšnou tvorbu nového loga vědět (sám si tyto informace vyžádá); • jakou praxi a zkušenosti od grafika předpokládáte; Než si na najmete grafika, udělejte si jasnou představu, jak má vaše nové logo vypadat. Grafik díky tomu bude vědět, zda dovede při tvorbě loga naplnit vaše očekávání. Podle toho se rozhodne, zda vám nové logo vytvoří, nebo vás odkáže na jiné grafiky.

Jak vybrat správný font pro nové logo?

Správný font vzbudí u klientů žádané emoce a podpoří vaši značku. Nevhodný font sníží důvěryhodnost a profesionalitu firmy v očích zákazníka. Například když advokátní kancelář zvolí pro své nové logo úzký, dekorativní font s kudrlinkami. Správný font je pro vaše nové logo stejně důležité jako vhodné barvy. Vaše vlastní logo má obsahovat maximálně dva typy fontů – a navíc jednoduchých. Složité fonty dělají logo přeplácané a mohou odradit nové klienty. Pro nové logo nemá grafik používat „trendy fonty“, které zastarají hned další rok. Popište grafikovi hodnoty a charakter vaší firmy; pro něj je to vodítko při výběru nejvhodnějšího fontu pro vaše nové logo.

Jaké konkrétní fonty jsou pro mé nové logo nejvhodnější?

Grafik musí znát rozdíly mezi čtyřmi základními typy fontů: serif (patkový), sans-serif (bezpatkový), script a stencil. Každý typ fontu předá klientovi jiné pocity: • serif (vážnost, tradice, důvěryhodnost) – Times New Roman, Georgia Italic, Trajan, Baskerville, Garamond; • sans-serif (snaživost, modernita novost, elegance) - Helvetica Bold, Franklin Gothic, Calibri, Myriad Italic, Wavehaus Sans; • script (kreativita, jemnost, elegance) - Bickham Script, Edwardian Script, Lavanderia, Alex Brush, Bukhari Script; • stencil (individualita, sebejistota, odvaha) – Stencil Bold, VAL Stencil, Unconform Round, Arkibal Stencil Serif, Hemingwar Font. Grafikovi ve stručnosti představte vaši firmu. Podle toho pro vaše nové logo vybere vhodný typ fontu, který vyzdvihuje její přednosti.

Celá kategorie Tvorba loga

Garance vrácení peněz

Není zakázka dodána tak, jak byla inzerována? Kvalita neodpovídá popisu nebo byla dodána pozdě? Peníze vám okamžitě vrátíme!

Bezpečí uživatelů

Veškeré zakázky poskytuje přímo Stovkomat.cz. Nám platíte, my garantujeme dodání zakázky. Vaše kontaktní a platební údaje jsou u nás v bezpečí.

Vždy na příjmu

Nevíte si rady, chcete se zeptat nebo si postěžovat? Napište nám přes kontaktní formulář. Odepíšeme do 24 hodin nebo dáme 50 Kč!

Hodnocení uživatelů

Jan P.
přes 3000 prodejů

Už si ani téměř nepamatuji jak vypadal a jak se používal starý Stovkomat. Co ale vím určitě, že současná verze mně vyhovuje co se týká vzhledu a funkčnosti na 100%. Sám jsem pomáhal odladit některé detaily a myslím, že Stovkomat nemá v ČR v dnešní době v tomto odvětví konkurenci co se týká funkcí, vzhledu a kvality nabízených jobů.

Tereza z Ostravy
Ráda a často nakupuji texty na míru.
Veronika z Liberce
Oceňuji širokou nabídku služeb.
Kryštof z Lužnice
Garance vrácení peněz je super. To chválím.
Honza z Pyšel
mám tu nejvíce prodejů, takže já jsem spokojen :)
Robert z Vrchlabí
9 z 10 nákupů ohodnotím na 5 hvězd...
Jitka z Chomutova
Nakoupila jsem pár log. Výtečná kvalita!

Přihlaš se k newsletteru

A získávej slevové akce, tipy ma joby a další zajímavé informace

© 2012 - 2019 všechna práva vyhrazena Stovkomat s.r.o.