Všechny Joby / SEO & PPC služby

Optimalizace pro vyhledávače

Návštěvnost z vyhledávačů, jako jsou Seznam, Google nebo Bing, je pro většinu webů jedním z nejlepších zdrojů konverzí a zisku. To je také důvodem, proč je optimalizace pro vyhledávače (známá také pod zkratkou SEO) jednou z nejdůležitějších věcí, kterou musíte na svém webu udělat.

Co je to optimalizace pro vyhledávače?

Jedná se o soubor postupů, které mají za cíl zvýšit nalezitelnost vaší stránky pomocí vyhledávačů, posunout ji výše ve výsledcích vyhledávání, a tím zvýšit její návštěvnost a zisk. Optimalizace pro vyhledávače se nejčastěji dělí na takzvaně vnitřní, neboli on-page, a vnější, neboli off-page.

Co je to on-page optimalizace?

On-page optimalizace je v podstatě úprava stránek takovým způsobem, aby byly pro roboty co nejvíce přístupné a srozumitelné. Zahrnuje použití správně zvolených klíčových slov, kvalitních a správně strukturovaných textů, i logického vnitřního prolinkování.

Co je to off-page optimalizace?

Podstata off-page optimalizace pro vyhledávače, tkví hlavně v získání kvalitních zpětných odkazů. Odkazy z tematicky příbuzných stránek, které mají u vyhledávačů autoritu, totiž pomohou vašemu webu k lepšímu umístění. Odkazy pro vyhledávač znamenají něco jako doporučení. Je logické, že vyšší váhu má doporučení od stránky, která je sama dobře hodnocená.

Jak optimalizovat web pro vyhledávače?

Optimalizace webu pro vyhledávače se nedá uspěchat. Je to trpělivá, mravenčí práce, zahrnující analýzu vhodných klíčových slov, budování autoritativního a kvalitního obsahu, a shánění zpětných linků. Postupy a metody SEO se velmi často mění, tak jak se vyhledávače neustále vyvíjejí. Držet krok s vývojem vyžaduje neustálé studium nových trendů, metod a postupů. Pokud na něco takového nemáte čas nebo trpělivost, je lepší si na optimalizaci pro vyhledávače najmout odborníka, který své práci rozumí.

Celá kategorie SEO & PPC služby

0 Kč