Dobrý den,
vaše call centrum, nebo telefonní operátorka nepřináši očekávané výsledky?
Nezoufejte a rád vám s tím pomohu.
Analyzoval jsem a školil desítky operátorek a call center a baví mě to.
Základní služba je, že vám vytvořím callscript, naučím jej používat, zajistím tréninkový
hovor s vaší operátorkou / kami a budu je kaučovat, aby přinášeli výsledky.
Nadstavbová služba je, že rozeberu typy callscriptů vašich operátorek,
pomohu vymyslet efektivnější a naučim je s nimi pracovat, a budu je kaučovat.
A prémiová služba je, že vám udělám detailní analýzu vašeho call centra, navrhu jak
nedostatky optimalizovat, následně navrhnu callscripty pro vaše klienty a naučím je
vaše operátorky správně používát. A jako bonus vám navrhnu vhgodný software pro
kontrulu a optimalizaci vašeho call centra.
Děkuji předem za vaše poptávky a těším se na spolupráci.