Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Asistentka na míru online, čeština, angličtina, ruština

FULL SCREEN

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 787 Kč/hod.
Cena bez DPH 650 Kč.

Informace o Jobu

Potřebujete více času pro důležité věci?

Specializuji se na vyřizování úkolů na úřadech (FU, ČSSZ, zdravotní pojišťovny, MÚ vč. stavebního oddílu, PČR, pojistné události, exekutory apod), a poskytnu vám profesionální a efektivní pomoc.

Co pro vás můžu udělat?

  • Zajištění a vyplnění formulářů – ať už jde žádost o kacení stromu, dopravní omezení kvůli stavbě, hlášení škodné události, žádost o dávky nebo změnu místa podnikaní.
  • Komunikace s úřady – ušetřím vám čas i starosti tím, že vyřídím vše potřebné za vás. 
  • Dohled nad termíny a povinnostmi – nikdy nezmeškáte žádnou lhůtu ani důležitou úřední povinnost.

Taky pomůžu s organizací času, správou e-mailů a datových schránek, plánováním schůzek v kalendáři a dalšími úkoly, např. tvorba reportů dle zadaní, komunikace s dodavateli, příprava reklamačních a výběrových  řízení, abyste se mohli soustředit na to, co je důležité.

 

Co vám mohu nabídnout?

  • Znalost úředních procesů: mám bohaté zkušenosti s úředními záležitostmi.
  • Úspora času a klidu: Vyřídím vše za vás, takže se můžete věnovat důležitějším věcem.
  • Flexibilita a dostupnost: Jsem zde pro vás, kdykoliv potřebujete, ať už jde o jednorázovou pomoc nebo dlouhodobou spolupráci, bez nutnosti osobního setkání
  • Mám zkušenosti s různými účetními systémy a dokážu se přizpůsobit vašim specifickým potřebám
  • Praxe v různých odvětvích: Výroba potravinářského a nepotravinářského zboží, Stavebnictví, IT služby 

Důraz na detail a preciznost: Každý úkol provádím s pečlivostí a maximálním důrazem na detail, abych zajistila přesnost a kvalitu výstupů


Do you need more time for important things?

I specialize in handling tasks with various government offices (Tax Office, Social Security Administration, Health Insurance Companies, Municipal Offices including the Building Department, Police, Insurance Claims, Bailiffs, etc.), providing you with professional and efficient assistance.

What can I do for you?

  • Preparation and completion of forms – whether it's a tree-cutting permit, traffic restriction due to construction, damage report, benefit application, or a change of business address.
  • Communication with authorities – I save you time and hassle by handling everything necessary on your behalf.
  • Monitoring deadlines and obligations – you will never miss a deadline or important administrative duty.

I also help with time management, email and data box management, scheduling appointments in your calendar, and other tasks such as creating reports according to your instructions, communicating with suppliers, and preparing claims and tenders, so you can focus on what matters most.

What can I offer you?

  • Knowledge of administrative processes: I have extensive experience in administrative matters.
  • Saving time and peace of mind: I handle everything for you so that you can focus on more important things.
  • Flexibility and availability: I am here for you whenever you need me, whether it's a one-time assistance or a long-term collaboration, without requiring a face-to-face meeting.
  • Experience with various accounting systems: I can adapt to your specific needs.
  • Practice in various industries: Food and non-food manufacturing, Construction, and IT services.

Attention to detail and precision: I perform every task with care and maximum attention to detail to ensure accuracy and quality of outputs.

O prodejci

Ellen Navrátilová
Ellen Navrátilová
Členem od 24. srpna 2024
0 recenzí
0
Realizovaných zakázek

Jmenuji se Ellen a jsem zkušená online asistentka s dlouhodobými zkušenostmi a odborným zázemím v oblasti účetnictví. Nabízím profesionální a spolehlivou podporu pro vaše podnikání nebo soukromý život.

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 787 Kč/hod.
Cena bez DPH 650 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.