Budování zpětných odkazů

Máte již svůj web skvěle vyladěn a zamakali jste také na jeho optimalizaci? Pak je nejvyšší čas se zaměřit na budování zpětných odkazů. Jak ale provádět linkbuilding správně a v souladu s pravidly vyhledávačů? Nechte si na svém webu zhotovit linkbuilding odborníky ze Stovkomatu nebo se s námi mrkněte na základní informace o budování zpětných odkazů, které se vám jistě budou hodit.
Proč budovat zpětné odkazy?

Pokud chcete podpořit či vylepšit vaše pozice ve vyhledávání, je samozřejmě nezbytné kvalitní SEO. Ani to ovšem neumí zázraky a vybraná klíčová slova je tedy nezbytné podpořit. A právě k tomu slouží budování zpětných odkazů, které můžete znát pod pojmem linkbuilding či off-page SEO. Pomocí zpětných odkazů tedy můžete úspěšně budovat autoritu samotného webu a konečně v pozicích předběhnout své konkurenty.
Kvalitně provedený a správně cílený linkbuilding vám pomůže nejen se samotnou návštěvností, ale měl by vám také přinést adekvátní skupinu zákazníků, kteří se skutečně zajímají o tématiku vašeho webu. S tím jde samozřejmě ruku v ruce také navýšení zisků a konverzí, snížení procenta okamžitých odchodů a naopak zvýšení průměrné doby, kterou u vás návštěvník stráví. Vše je ovšem podmíněno správným výběrem konkrétních klíčových slov, která linkbuildingem chceme podpořit.
Jak volit zpětné odkazy?
Ať už se rozhodnete zkusit budování zpětných odkazů na vlastní pěst nebo vše přenecháte odborníkům, bude - stejně jako u předchozí optimalizace – potřeba důkladná analýza klíčových výrazů. Takových, na které má skutečně cenu se zaměřit a podpořit je linkbuildingem. Chybět by neměla ani analýza konkurence. Poté byste si měli stanovit alespoň základní linkbuildingovou strategii.
Při výběru samotných zpětných odkazů se zaměřte nejen na ranky a autoritu webu, na kterém budou umístěny, ale také na celkový počet odkazů na této stránce. Hodnota, kterou vám může díky kvalitě webu přinést, se totiž rozdělí mezi jednotlivé uveřejněné odkazy. Důležité je také, v jaké části webu bude váš odkaz umístěn. A zapomenout byste určitě neměli především na tématiku odkazujícího webu, která by měla být podobná vašemu obsahu.