Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Co je linkbuilding?

Co je linkbuilding?

Máte opravdu podařený webový projekt, provedli jste SEO na vybrané klíčové výrazy, ale stále se vám s nimi nedaří pohnout na lepší pozice v přirozeném vyhledávání? Vsaďte na linkbuilding a budujte zpětné odkazy, díky kterým docílíte lepší viditelnosti i adekvátního navýšení zisků. Pustit se do něj můžete sami nebo vybírat z nabídek linkbuilderů, které můžete na Stovkomatu najít.

Co je linkbuilding?

Co je linkbuilding?

Pokud alespoň lehce ovládáte angličtinu, napovědět vám může již samotný název. Linkbuilding je označení pro budování zpětných odkazů, které je nezbytnou a vlastně hlavní součástí off-page metod optimalizace pro vyhledávače. Cílem linkbuilding je tedy získat co možná největší počet kvalitních a relevantních odkazů z externích webů. Jeho součástí by ovšem mělo být nejen samotné budování odkazů a zlepšování výsledků ve vyhledávání, ale i jejich následná kontrola, doplňování a analýza úspěšnosti. Kromě samotných pozic vylepšuje zdařilý linkbuilding také autoritu a další hodnoty webu, navyšuje návštěvnost cílového publika a kromě zisků zvyšuje i hodnotu či cenu samotného webu.

Metody linkbuildingu

Přestože se může zdát linkbuilding jako velmi jednoduchá záležitost, je potřeba znát základní metody, jak získat zpětné odkazy. Nejčastěji jsou využívány diskutované registrace do katalogů nebo nákup a výměna zpětných odkazů. Zde si však musíme dávat veliký pozor, abychom svému webu spíše neuškodili, a je dobré vaši individuální představu alespoň konzultovat se zkušenými linkbuildery. Naprosto bezpečným způsobem je pak prezentace vašich PR článků na tematicky podobných webech, vytváření podpůrných stránek a webů s relevantním obsahem nebo účast v diskuzních fórech. V posledních letech patří mezi linkbuildingové metody také spolupráce s bloggery nebo získávání zpětných odkazů ze sociálních sítí.