Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Co je PPC kampaň?

Co je PPC kampaň?

Označení PPC je zkratkou anglického pay per click. Jedná se o reklamu, kterou platíte na základě ceny za proklik. Možná vám stále uniká, proč je právě PPC reklama tak oblíbenou formou marketingu.
PPC reklamy se řadí mezi celosvětově nejpoužívanější marketingové nástroje online propagace. A není divu. Správně vytvořená, cílená a optimalizovaná PPC reklama dokáže s návštěvností skutečné divy. Jelikož ovšem nejde pouze o návštěvu webu, ale především o zhodnocení investované částky, je ideálním řešením svěřit tvorbu proklikové reklamy do rukou profesionálů. Na Stovkomatu najdete ověřené nabídky PPC specialistů, kteří vám pomohou nejen s tvorbou PPC kampaní.

Výhody PPC reklamy

Co je PPC kampaň?

Hlavní výhodou PPC reklam je určitě skvělá návratnost investic v případě, že je kampaň dobře nastavená. Také jejich tvorba není nic extra náročného, a to ani časově. Efektivitu PPC podporuje především možnost jejího cílení na daný okruh uživatelů, navíc můžete zvýšením ceny za proklik okamžitě zlepšit pozice zobrazované reklamy a tím také svou šanci na úspěch. Přivést návštěvníky na váš web tak může být velice jednoduchá, ale často také nákladná záležitost. Pokud tedy chcete své investice také efektivně zhodnotit, nechte si PPC kampaně vytvořit skutečnými odborníky.

Jaký systém na PPC reklamy?

Pro tvorbu proklikových reklam bude základem vybrat vhodný PPC systém. Mezi nejpopulárnější patří Google Ads nebo Sklik od Seznamu, PPC reklamy můžete ovšem využívat také na sociálních sítích, jako je Instagram či Facebook. Ideální je samozřejmě tyto systémy kombinovat, tak aby bylo zobrazování vaší reklamy co nejefektivnější. Ať už se ale rozhodnete pro jakýkoliv systém, bude nejdůležitější vymyslet a vytvořit poutavou a dobře cílenou PPC kampaň. Právě ta bude totiž sdružovat jednotlivé reklamní sestavy, které by vám kromě návštěvnosti měly zajistit i adekvátní navýšení vašich příjmů.