Jak na linkbuilding?

Podpořte své pozice ve vyhledávačích, budujte autoritu webu a navyšujte své obraty i hodnotu samotného projektu. Začněte s budováním kvalitních zpětných odkazů ještě dnes nebo se obraťe na zkušené linkbuildery ze Stovkomatu. Ti vám vysvětlí nejlépe, jak zásadním je linkbuilding off-page SEO faktorem a proč je dobré se na něj zaměřit.
Jak na linkbuilding?

Stejně jako samotná optimalizace pro vyhledávače a její on-page část, měl by i linkbuilding začít důkladnou analýzou vašich cílů, konkurence a pokračovat výběrem perfektně zaměřených klíčových výrazů. Právě díky jejich pečlivému výběru a cílení můžete oslovit požadovanou skupinu uživatelů. Stejně tak vám k tomu dopomůže vsadit na relevantní a tematicky zaměřené webů, na kterých bude váš odkaz umístěn.
Pokud chcete svůj web efektivně podpořit budování zpětných odkazů, vybírejte odkazující weby nejen podle jejich page autority, ranků a dalších hodnot. V potaz berte již zmíněnou podobnost obsahu, ale zjistěte si také celkový počet odkazů, jež budou na dané stránce spolu s tím vaším umístěny. Hodnota, kterou vám může odkazem web propůjčit, se mezi vás totiž rozdělí nejen dle počtu, ale také podle umístění jednotlivých odkazů.
Jaké metody linkbuildingu můžeme zvolit?
Ideální je samozřejmě kombinace všech dostupných linkbuildingových metod, zaměřit bychom se měli především na PR články umístěné na webech s relevantním obsahem nebo tvorbu podpůrných webů, blogů a mikro stránek. Ty patří obecně mezi nejužívanější a zároveň poměrně bezpečné i pro naprostého laika. Problematičtějším odvětvím mohou být často diskutované nákupy a výměny zpětných odkazů nebo registrace do katalogu. Zde buďte vždy velmi obezřetní, upřednostňujte kvalitu před kvantitou nebo se raději poraďte se zkušeným linkbuilderem. Mezi skvělou možnost budování zpětných odkazů patří v posledních letech také spolupráce s šikovnými bloggery, propagace na sociálních sítích nebo aktivní účast v diskuzích a na opět tematicky zaměřených fórech.