Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Nejprodávanější

Jak vytvořit vizitku?

Jak vytvořit vizitku?

Chcete, aby si vás zákazníci dobře zapamatovali a byli s vámi vždy ve spojení? Rozdávejte jim originální vizitky, které na první pohled zaujmou. Nechte jejich tvorbu na kreativních graficích ze Stovkomatu. A také se s námi můžete podívat, jaké informace by měla správná vizitka obsahovat nebo jak si ji vytvořit ve vlastní režii.
Tvorbu vizitek vám samozřejmě nabídne každá grafická společnost. Práci sice odvedou skvěle, vy si však musíte připravit odpovídající finanční obnos. Zlatou střední cestou jsou pak grafici na Stovkomatu, kteří odvedou neméně kvalitní práci, ovšem za mnohem příznivější cenu. Pokud vás ovšem láká zkusit si na chvíli jejich práci, máme pro vás hned dvě řešení. A nebudete kvůli nim muset navštěvovat grafické kurzy, ani kupovat licence grafických programů.
Vizitky si totiž můžete vytvořit sami během několika minut. Využít k tomu můžete klasický Word, ve kterém najdete předpřipravené šablony pro tvorbu vizitek. Můžete do nich zadat veškeré potřebné údaje a vše máte ihned připraveno k tisku. Co si ale budeme povídat. Vizuálně zkrátka celkem pokulhávají. Ideálním řešením je tedy využít online editor pro tvorbu vizitek. Na internetu jich najdete skutečně mraky. Některé dokonce nabízejí samotné tiskárny a vizitky tak budete mít do pár dnů doma. Stačí si vybrat ideální rozložení, nahrát logo a doplnit potřebné informace. Během půl hodinky si s tím tedy poradí i naprostý laik.

Co vše by měla vizitka obsahovat

Jak vytvořit vizitku?

Pokud chcete, aby se vaše vizitka nestala jen dalším bezcenným papírem v klientově peněžence, je potřeba se zaměřit na několik detailů. Jak už jsme zmínili, měla by vizitka zaujmout hned na první pohled. Samozřejmostí je vaše logo a celkový vizuál odpovídající vašemu projektu či funkčním webovým stránkám. Jednotná identita totiž pomůže klientům si vás lépe zapamatovat a v budoucnu spojit například s vaší reklamou, kterou při brouzdání na internetu objeví.
Určitě vám nemusíme připomínat, že by vaši klienti měli na vizitce najít veškeré potřebné kontaktní informace. Pokud byste jich chtěli na vizitce uvést více, doporučujeme zvolit vizitky s QR kódem. Ten může po načtení v telefonu zobrazit vaši kompletní prezentaci nebo zákazníky přivést na váš web.