PPC systémy

Kvalitně zpracovaná PPC reklama by měla být nedílnou součástí každého marketingového plánu. V propagaci pomůže nově vznikajícím projektům, ty fungující může zase skvěle nakopnout a zvýšit jejich zisky. Ačkoliv se tvorba reklamních kampaní může díky intuitivním PPC systémů zdát jednoduchá, je většinou efektivnější svěřit ji do rukou opravdovým profesionálů. Třeba těm ze Stovkomatu.
Co je to PPC reklama?

Jak už jsme nastínili v úvodu, jedná se o velice oblíbený marketingový nástroj. Její název je zkratkou pro anglické sousloví pay per click, které označuje platbu za proklik. A právě tím jsou PPC reklamy typické. Neplatíte totiž předem za pouhé zobrazení reklamy, platíte až za skutečné návštěvníky, kteří se díky kliknutí na reklamu dostanou na váš web. Platíte tedy za každý uskutečněný proklik.
U méně konkurenčních klíčových výrazů vás přivedení zákazníka stojí jen několik málo haléřů. U těch konkurenčnějších se však umí ceny za jedno kliknutí vyšplhat i vysoko nad 100,- Kč. Pokud si tedy s celkovým nastavením a případnou efektivitou nejste stoprocentně jistí, je lepší se vždy obrátit na PPC specialistu. Ten by měl nejen vytvořit úspěšné reklamní kampaně či sestavy, ale také je následně optimalizovat pro vylepšení návratnosti investice.
Jaké PPC systémy využít?
PPC systémy jsou zjednodušeně zprostředkovateli, kteří dokážou spojit cíle inzerenta s médiem, které pro reklamu poskytuje svůj prostor. Mezi celosvětově nejpoužívanější PPC systémy určitě patří Google Ads (dříve Google AdWords), v Česku je to zase velmi oblíbený Sklik od Seznamu. Opomenout však nesmíme ani PPC systémy pro reklamu na sociálních sítích od Facebooku až po Instagram. Určitě se tedy nezaměřujte jen na jeden určitý PPC systém, ideální volbou je kombinace klasické PPC reklamy s proklikovými reklamami na zmíněných sociálních sítích, a to v kombinaci s využitím příslušných nástrojů pro remarketing.