SEO on-page faktory

Máte krásné nové stránky, ale vyhledávače je pořád nějak neberou? Zákazníci nepřibývají a musíte vynakládat nemalé částky za další reklamy? Pokud chcete zvýšit organickou návštěvnost webu, která vás nebude stát ani korunu, máme pro vás řešení. Zaměřte se na on-page faktory vašeho webu a nahlédněte pod pokličku optimalizace pro vyhledávače. Nebo si zkrátka na Stovkomatu najděte SEO konzultanta, který vám s tím pomůže.
Co jsou to on-page faktory?

Pokud se alespoň okrajově věnujete optimalizaci svého webu, určitě jste se s tímto výrazem již setkali. On-page faktory označují souhrn několika prvků webu, díky kterým vyhledávače vyhodnocují jeho kvalitu a relevantnost k vyhledávanému klíčovému výrazu.
V rámci SEO byste tedy měli tyto jednotlivé prvky upravit tak, aby byly pro vyhledávače, ale také uživatele, co možná nejatraktivnější. SEO úpravy by nikdy neměly být na úkor přehlednosti stránek či uživatelsky příjemného prostředí.
Hlavní SEO on-page faktory
Základním prvkem při optimalizaci by měly být titulky jednotlivých stránek, známé také jako tagy title. Při otevření jakékoliv stránky webu se tento title zobrazí v kartě prohlížeče vedle favicony. Tvorba titlu je omezena počtem znaků a má své náležitosti. Určitě by se nemělo jednat o pouhý výčet klíčových slov, jelikož se zobrazuje také jak nadpis výsledku vyhledávání, měl by zákazníka stručně informovat o obsahu stránky a přimět ho k návštěvě.
Důležité je také správné označování nadpisů stránky. To by mělo odpovídat prioritě označeného výrazu od H1 - tedy hlavních nadpisů či názvů kategorií, až po méně podstatné H2, H3, ... Zapomínat bychom neměli ani na to, že někteří uživatelé hledají svůj výsledek v obrázcích vyhledávačů. Správné názvy obrázků nám opět mohou zaručit slušnou návštěvnost. Za námahu určitě stojí také úprava a "vyčištění" URL adres nebo vyplnění často opomíjených Meta Descriptionů, tedy popisů jednotlivých stránek.