Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Sledující na Instagramu / Instagram followers

Nejprodávanější

Jak by měl banner vypadat?

Reklamní banner je nejčastějším druhem online reklamy. Ve většině případů jde o obrázek, který obsahuje reklamní sdělení a výzvu k akci. Jedná se o důležitou součást většiny reklamních kampaní. Největší výzva, které musejí tvůrci bannerů čelit, je takzvaná bannerová slepota. Většina lidí totiž na tento typ reklam příliš nekliká, jelikož je jich všude mnoho a lidé si na ně již zvykli.

Jak by měl vypadat úspěšný banner?

Úspěšný reklamní banner by měl být schopen přitáhnout pozornost diváka a srozumitelnou grafickou formou mu předložit marketingové sdělení a výzvu k akci. Potenciálnímu zákazníkovi musí být na první pohled jasné, o co jde, proč to potřebuje a co by měl udělat, aby to získal.

Kde bude banner umístěn?

Při tvorbě reklamního banneru je potřeba si dopředu ujasnit, kde bude banner umístěn. Pro každé umístění je totiž vhodný jiný tvar, velikost, poměr stran a rozlišení reklamního obrázku. Reklama na Facebooku vyžaduje zcela jiný banner, než běžná webová stránka. Aby banner opravdu plnil svůj účel, měli byste si promyslet, jaký bude mít vaše reklamní kampaň cíl. Tomuto cíli byste měli přizpůsobit styl banneru i výzvu k akci.

Vytvořit si banner sám nebo to nechat odborníkovi?

Vytvořit vizuálně přitažlivý banner není nic jednoduchého. Kromě správně zvoleného textu a výzvy k akci musíte v závislosti na budoucím umístění a požadovaném stylu zvolit také správné rozlišení a poměr stran obrázku, barvy a fonty písma. Volba barev je důležitá, jelikož některé kombinace barev dokážou v lidech vzbudit emoce, které můžete využít v reklamní kampani. Reklamní odborník všechny tyto triky zná, pro to je lepší mu výrobu reklamního banneru svěřit.

Celá kategorie Sledující na Instagramu / Instagram followers