Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / PR články

Nejprodávanější

Nechte si napsat PR články na míru

Jako PR článek se většinou označuje text, který je umístěn na oborovém webu a má za cíl propagovat určitý produkt nebo službu. Často je jedním z hlavních důvodů umístění PR článku získání zpětného odkazu. Aby PR článek splnil svůj účel, měl by být napsán co nejlépe. Pokud tedy nejste v psaní článků příliš zběhlí, je vždy lepší svěřit tento úkol profesionálnímu copywriterovi.

Jak si nechat napsat PR článek na míru

Pokud si chcete nechat napsat PR článek od profesionálního copywritera, vždy byste si měli ujasnit cíle, kterým má článek sloužit. Aby copywriter dokázal odvést skutečně kvalitní práci, měl by vědět: 1. Jaký je účel článku? (přivedení návštěvníků na web, zvýšení povědomí o produktu, zlepšení vnímání určitého produktu, podpora značky…) 2. Konkrétní téma článku? (zboží, služba, značka) 3. Jaké má produkt výhody oproti konkurenci? 4. Jak by měl být článek dlouhý? 5. Jaká je cílová skupina článku? Komu je článek určen? (pohlaví, věk, zájmy, vzdělání, průměrný příjem…) Copywriterů, kteří nabízejí napsání článku na míru je dost. Ne všichni jsou ale schopní odvést dostatečně kvalitní práci. Samozřejmě, i zde platí, "za málo peněz, málo muziky", ale to neznamená, že drahý znamená automaticky lepší. Předtím než se s copywriterem dohodnete na napsání článků na míru, ptejte se po referencích a také zdali má copywriter zkušenosti s daným tématem. Zejména pokud se má jednat o článek na odbornější téma, je důležité, aby autor tématu rozuměl. Kvalitní copywriter vám bez problémů předvede ukázku své tvorby, ze které dokážete posoudit jeho kvality.

Co by měl zvládnout kvalitní copywriter?

• Měl by mít bezchybnou gramatiku a pravopis • Měl by být originální a kreativní • Měl by bez problémů zvládat jednotlivé stylistické útvary • Ochota přizpůsobit se vašim požadavkům a dodržování termínů by měla být samozřejmostí. PR článek by měl vylíčit váš produkt, službu či společnost v co nejlepším světle, proto na jeho kvalitě hodně záleží. Pokud máte v úmyslu nechat si napsat PR článek na míru, investice do kvalitního copywritera se vám rozhodně vyplatí.

Celá kategorie PR články