Nastavení Google Analytics 4
Jste vlastníkem webu a zatím nevíte, co se na něm děje?
Získejte kompletní přehled o analytice svého webu jeho napojením na:
Google Analytics 4 (GA4) – nejpoužívanější nástroj webové analytiky pro sledování návštěvnosti a chování uživatelů.
Vaše rozhodnutí už nemusí být založena jen na intuici nebo „dobrém pocitu“. GA4 vám poskytne data, která vám pomohou lépe pochopit návštěvníky vašeho webu a optimalizovat váš online marketing.
Co vám GA4 pomůže zjistit?
Co se na webu děje po příchodu návštěvníků?
Odkud uživatelé přicházejí – zda z organického vyhledávání, placených kampaní, Facebooku, Pinterestu apod.?
Které stránky si otevřeli a jak dlouho na nich zůstali?
Kolik návštěvníků dokončilo nákup, prohlédlo si celou stránku, zhlédlo video nebo provedlo jinou konverzi?
A mnoho dalšího!
Co služba zahrnuje?
Zprovoznění a správné nastavení GA4.
Vyloučení IP adres (například vaší vlastní či zaměstnanců pro přesnější měření návštěvnosti).
Úprava událostí vylepšeného měření podle dohody – například sledování interakcí s formuláři, nákupním košíkem či videi.
Kontrola stávajícího nastavení GA4 a jeho oprava – pokud již máte účet, ale nejste si jisti správnou konfigurací.
V případě zájmu vytvoření 1 reportu dle vašich požadavků přímo v GA4.
Na vyžádání telefonická konzultace max. 30 min, kde vám mohu vysvětlit fungování, principy GA4 a co kde najdete.
Technické požadavky
Pro nastavení GA4 na vašem webu bude potřeba vložit měřicí kód, což může provést váš webař nebo vy sami. U platformy Shoptet či jiných krabicových řešení stačí vložit ID kódu v administraci.