Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Tvorba a návrh loga

Redesign loga

Jak poznám, kdy potřebuji redesign loga? Kvalitní logo design je náročné umění, které ovládají pouze zkušení grafici. Vy můžete jen subjektivně odhadovat, jestli potřebujete redesign loga: buď se vám líbí, nebo ne. Naproti tomu zkušený grafik dovede posoudit kvalitu vašeho loga objektivně: z hlediska funkčnosti i estetiky. Ví, jak logo vaši klienti vnímají, jak na ně působí, dovede porovnat vaše logo s logotypy konkurence apod. Proto doporučujeme nakupovat ověřené joby našich profesionálních grafiků. Ti vám mohou s jistotou říci, zda je vaše logo dobré. Pokud není, nabídnou vám kvalitní redesign loga. Redesign loga obvykle potřebujete poté, co došlo ke změnám ve vaší firmě (např. nabídka širšího sortimentu produktů, expanze na zahraniční trh, nová cílová skupina zákazníků, změna firemních hodnot apod.). Naši profesionální grafici vám na míru vytvoří kvalitní logo, které bude nadčasové. Pokud vám však kdysi vytvářel logo amatérský grafik, nepřemýšlel nad tím, zda zůstane logo moderní i za desítky let. Takové logo působí vedle logotypů konkurence zastaralé. Navíc se špatně zobrazuje na moderních zařízeních (tablety, smartphony,…) A to jsou dostatečné důvody pro redesign loga vaší firmy. Zákazníkům tím dokážete, že jste pokroková firma, která jistě inovuje i své produkty.

Musím své nové logo po redesignu loga propagovat?

Jednoznačně ano. Vaši klienti musí vědět, že si vaše firma nechala vytvořit redesign loga. Díky tomu při pohledu na vaše produkty poznají, že jste to stále vy – jen s „novou tváří“. Své nové logo propagujte na sociálních sítích a na svém webu. Pokud si to můžete dovolit, pronajměte si i lokální billboardy, kde se budete prezentovat. Díky tomu budou klienti ve vašem okolí bezpečně vědět, že jste změnili image.

Potřebuji celkový redesign loga, nebo mohu staré logo inovovat?

Veškeré změny vašeho loga konzultujte s našimi profesionálními a spolehlivými grafiky. Ti vám dovedou odborně poradit, zda vaše firma potřebuje kompletně nové logo, či jen stačí pozměnit některé grafické prvky loga (tzv. refresh loga): například upravit barvy nebo celkově zjednodušit návrh loga. Některá loga působí tak špatně, že na jejich základě téměř nelze vytvořit kvalitní logo. Naši grafici ale vždy respektují přání kupujících: pokud trváte na tom staré logo (nebo jeho část) zachovat, grafik na něj při redesignu loga naváže. Refresh loga je z hlediska marketingu bezpečnější než kompletní redesign loga: menší úpravy loga vaše zákazníky méně zmatou. Poznají, že jste to stále vy. Nemusíte se tedy bát, že ztratíte některé klienty.

Celá kategorie Tvorba a návrh loga