To základní, co považuji v rámci SEO Auditu za důležité společně vyhodnotit je kvalitativní propojení vaší online strategie marketingu, do které má/musí WEB jako takový, jeho obsah zapadat a fungovat v něm. Dále propojení tohoto obsahu s podnikatelským záměrem ale i s vaší obchodní strategii jako celkem.
Pokud se chce tvůrce WEBu seriozně zabývat kvalitou a viditelností svých stránek u vyhledávačů, pak je SEO audit základním úkolem ať už tvůrce samotného, nebo SEO specialisty. Existuje množství návodů, postupů pro SEO audit.
V dnešním digitálním světě je důležité, abyste se o svůj webový obsah starali tak, aby byl viditelný pro vyhledávače a přitahoval organický provoz. To je přesně to, co SEO audit podporuje a nabízí. SEO audit je podrobná analýza vašeho webu, která vám pomáhá identifikovat slabé stránky a navrhnout strategie pro zlepšení viditelnosti ve vyhledávačích.
Základní cíle SEO Auditu
Tímto způsobem můžete identifikovat příležitosti ke zlepšení a efektivněji řídit vaše SEO úsilí. SEO audit se zaměřuje na různé aspekty jako je technická stránka webu, kvalita obsahu, klíčová slova, struktura odkazů a mnoho dalšího. Cílem je odstranit překážky, které brání vašemu webu dosahovat vysokých pozic ve vyhledávačích.
S tím, že hlavním cílem v rámci SEO Auditu by mělo (po diskusi o prioritách) být:
- Technická kontrola a návrh úprav www stránek
- SEO návrh strategie klíčových slov se zaměřením na region, produkty, atd.
- Optimalizace struktury WEBu a klíčových slov
- Nárůst (i/zvláště) regionální organické návštěvnosti Google, nezapomínat na Seznam.cz
- Posun na vyšší pozice u sledovaných klíčových slov
- Zlepšení parametrů Google Analytics / GA4 (délka zapojení čtenáře, počet čtenářů, počet stránek, atd.)
- Vyšší objem splněných konverzních cílů
-
Analýza PPC kampaní
-
Realizace PPC kampaní v rámci Google Ads případně sKlik
-
Atd. dle upřesněného zadání klientem
Cena odpovídá celkovému rozsahu prací a je závislá na velikosti WEBu a rozsahu Vašich požadavků.