Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA na telefonu a online

FULL SCREEN

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 182 Kč/hod.
Cena bez DPH 150 Kč.

Informace o Jobu

Budu vaše živá ale virtuální sekretářka pro všechny vaše potřeby:

- pracovní (business),  nebo i soukromé (nemáte čas si organizovat své záležitosti)

Pravá ruka, operátorka, asistentka pro vaše všední i mimořádné úkoly. 

Váš projekt nestíhá termín? Nebo nestačíte časově na své zakázky, objednávky či smlouvy?

Přehoďte tuto práci na mne. Samozřejmě můžeme domluvit i jen vaše pracovní call hovory, které pro vás v předem vymezenéím čase budu řešit, a to přes určité technické rozhraní -aplikaci (s několika zkušenosti mám, například s Daktelou)

 

Shrnutí oblastí:

  • administrativa, excel, word, jiné tabulkové a textové programy apod.
  • call centrum a moje specializovaná podpora vašim klientům
  • přepisování textů 
  • vyhledávání potřebých dat a informací - výstupy
  • reporting
  • tvorba textů na e-shopu, lze včetně jeho celkové správy (mám bohatou praxi)
  • korektury knih a časopisů v rámci správného ČJ a formátování textů
  • podpora obchodních případů pro váš business
  • práce se smlouvami jako specialista i administrátor - včetně uzavírání (odbornost mám)

Cena práce zde uvedená je návrh na vzájemnou zkušební dobu 2 hodiny !!!! Pro pokračování bez tohoto serveru již mám hodinovou sazbu 175,-Kč/hodina. 

Pro úkoly jednorázové a podobně, lze cenu domluvit i jako celek/ cena za úkol ( ne za hodinovou sazbu).

 

  Věřím, že moje schopnosti a zkušenosti budou Vaším přínosem!

  Svou práci dělám srdcem !

  Christina

O prodejci

Christina
Christina
Členem od 11. července 2019
61 recenzí
83
Realizovaných zakázek

Praxe: manažerka e-shopu, asistentka managementu, vedoucí provozu prodejny a sklad (logistika), dále úředník ve státní správě právní oddělení, referent katastr nemovitostí, v minulosti také makléřka

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

1 recenze

100%

kvalita dodané práce

100%

kvalita komunikace

100%

lidí Job doporučuje

Komentáře od uživatelů

Olga Pincova

Paní Christina odvedla naprosto špičkovou práci. Vše zařídila rychle a v nadstandardní kvalitě. Vřele doporučuji.

Christina
reaguje

Moc ráda jsem Vám pomohla ! :-) Kdykoliv se s něčím obracejte opět na mne, spojení máme. A doporučte mne přátelům, pokud chcete...

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 182 Kč/hod.
Cena bez DPH 150 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.