Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Virtuální asistentka – spolehlivá podpora pro vaše podnikání

FULL SCREEN

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 363 Kč/hod.
Cena bez DPH 300 Kč.

Informace o Jobu

Jste podnikatel, freelancer nebo majitel firmy a potřebujete odlehčit od administrativy a rutinních úkolů?

Nabízím profesionální služby virtuální asistentky, díky kterým se můžete soustředit na důležité aspekty svého podnikání.

Co vám mohu nabídnout?

Administrativa a organizace:
• Správa e-mailů – třídění, odpovídání, delegování úkolů
• Organizace kalendáře – plánování schůzek, připomínky
• Příprava a úprava dokumentů – prezentace, tabulky, reporty
• Vedení databází, evidence kontaktů
• Online rešerše a sběr informací

Zákaznická podpora:
• Komunikace se zákazníky přes e-mail, telefon, chat
• Vyřizování objednávek a reklamací
• Vystavování faktur, sledování plateb
• Podpora klientů na sociálních sítích

Marketing a správa obsahu:
• Správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn)
• Základní grafické úpravy (Canva – příspěvky, bannery, letáky)
• Tvorba newsletterů a e-mailových kampaní
• Publikace článků na web (WordPress, Wix aj.)

Další služby:
• Organizace online schůzek a webinářů
• Přepis a korektura textů
• Správa e-shopu – nahrávání produktů, aktualizace cen
• Podpora při náboru – třídění CV, organizace pohovorů

Jsem spolehlivá, pečlivá a samostatná, pracuji na dálku a přizpůsobím se vašim požadavkům. Můžeme spolupracovat pravidelně i jednorázově.

Orientační ceník:
Základní administrativa: od 250 Kč/hod
Zákaznická podpora: od 300 Kč/hod
Správa sociálních sítí: od 400 Kč/hod


U jednorázových úkolů bývá sazba vyšší. U dlouhodobé spolupráce nabízím zvýhodněné balíčky, například 10 hodin měsíčně za sníženou cenu atp.

 

Pokud hledáte spolehlivou podporu, neváhejte mě kontaktovat.

Těším se na spolupráci!

O prodejci

Tesabella
Tesabella
Členem od 9. června 2023
3 recenze
4
Realizovaných zakázek

Zdravím! Pracuji na plný úvazek jako pedagog, proto mohu nabídnout doplňkové služby za velmi přívětivý peníz. Instagram, Facebook, grafika, korekce a přepis textu a v neposlední řadě také školní práce. Neváhejte mě kontaktovat!

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 363 Kč/hod.
Cena bez DPH 300 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.