Nabízím internetovým obchodům audit zákaznické péče. Vědět, jak si e-shop stojí v očích zákazníků, jestli je zákaznická péče dostatečná, co vše lze vůči zákazníkům zlepšit, je základní předpoklad k úspěšnému podnikání.
Mnoho internetových obchodů jen spoléhá na reklamu a přivádění nových zákazníků, ale už se tolik nevěnuje dřívějším zákazníkům, kteří jsou stejně důležití, jako ti noví. Mám dlouholeté zkušenosti s marketingem internetových obchodů a vím, že budování vztahu se zákazníky zásadně odlišuje úspěšné e-shopy od těch neúspěšných.
Péče o zákazníky je velmi důležitá část marketingu, protože přivést nového návštěvníka na e-shop umí přes reklamu každý, ale oslovit návštěvníka dokonalou péčí, díky které bez obav rád nakoupí a ještě se bude vracet a nákup doporučovat, to neumí a nedělá každý.
Zabývám se už několik let zákaznickou péčí, strávil jsem mnoho let na zákaznickém servisu velké české firmy vyrábějící doplňky stravy, marketingu e-shopů se věnuji od roku 2014, a tak Vám nabízím své znalosti a zkušenosti.
Co pro Vás mohu udělat:
- získám informace o zákaznících, jejich potřebách, motivech nakoupit
- provedu průzkum zákaznické péče mezi konkurenty
- zaudituji Vaši současnou péči o zákazníky, odhalím nedostatky a navrhnu řešení
- poradenství, jak získané informace použít ve prospěch zákazníka, aby byl nadšený, vracel se a e-shop doporučoval
Výstupem auditu je přehledná a detailní analýza, která Vám pomůže lépe pochopit Vaše zákazníky, jejich potřeby a budete přesně znát slabá i silná místa Vaší péče o zákazníky. Budete mít náskok před konkurencí, která se o tyto věci nestará a získáte tak další zákazníky, kteří u Vás budou rádi nakupovat, budou se vracet a e-shop doporučovat.
V případě zájmu o více informací mě neváhejte kontaktovat.
Milan Sperát