Snažím se vytvářet nejen technicky dokonalé, ale i umělecky výrazné modely, které dokáží přitáhnout pozornost a zaujmout vaši cílovou skupinu.
Mé klíčové dovednosti zahrnují:
Modelování objektů s vysokým a nízkým počtem polygonů.
Vytváření realistických a stylizovaných textur.
Tvorba UV map a optimalizace textur.
Práce s programy jako Maya, ZBrush, Substance Painter a Photoshop.
Vždy se snažím úzce spolupracovat s klienty, abych plně porozuměl jejich vizi a potřebám. Mým cílem je zajistit, aby konečný produkt plně odpovídal vašim očekáváním a požadavkům. Věnuji velkou pozornost detailům a kvalitě práce, abych zajistil vysokou úroveň spokojenosti klientů.
Pokud máte projekt, který vyžaduje 3D modelování a textury, rád se s vámi setkám a projednám detaily, abychom našli nejlepší řešení pro jeho realizaci.
Prosím, kontaktujte mě kdykoliv, abychom mohli začít pracovat na vašem projektu.
Děkuji za zvážení mého návrhu. Těším se na spolupráci s vámi!