Deník.cz za 1 500 Kč bez DPH nebo CNN Prima News za 1 600 Kč bez DPH
Tak to nechte na nás. Přes 96 % zakázek úspěšně zařídíme.



PR články
Investujte do kvalitních PR článků. S jejich pomocí se zařadíte mezi ty nejlepší na trhu. Vyberte si z jobů, které máme k dispozici, a jsou ověřené.
Proč bych si měl PR článek koupit?
Hlavní úkol při psaní PR článku je zviditelnit a nalákat. Nejde však o to, aby byl článek prvoplánově pouze o reklamě. To by jeho čtenáře velmi rychle odradilo. Kvalitní PR článek musí umět zaujmout potencionálního klienta během několika málo vteřin a v ideálním případě docílit toho, aby jej nejen vzal na vědomí, ale chytře propagovanou společnost, výrobek, službu, nebo cokoli jiného, si zapamatoval a tyto informace třeba i poslal dál.
Jak by měl PR článek vypadat?
Velmi důležitou roli hraje již samotný nadpis článku. Musí být originální a obsahovat šikovně zakomponované sdělení v pár slovech a přitom takovým způsobem, aby mělo co nejvíce lidí chuť si jej ihned přečíst. Nadpisem to však zdaleka nekončí, proto by následující úvodní odstavec neměl nudit, ale naopak ve vás vyvolat emoce. Cílem totiž rozhodně není strohý popis vašeho podnikání, nebo čehokoli dalšího. Je třeba vypracovat originální text, který má nějakou přidanou hodnotu. Text, jehož obsah nenajdete u většiny článků, které propagují podobnou věc.
Aby byl článek skutečně povedený, vždy je dobré vědět, koho chcete zaujmout. Jaká je cílová skupina, pro kterou je článek určený. Podle toho se pak následně volí téma a forma jeho zpracování. Jistě sami chápete že, bude rozdíl v pojetí PR článku, jehož pomocí propagujete například běžecké boty, nebo kvalitní doutníky. Společnými znaky, které je však vždy třeba dodržet je nenudit a podat informace jinak. Pokud možnost zábavnou formou, což nutně neznamená, že se při jejich čtení máte popadat za břicho. Jde o to šikovně kombinovat důležitá fakta, někdy i čísla a přitom placený článek udělat zajímavým. Nevíte, jak takový článek napsat? Nechte to na naše odborníky, kteří se SEO copywritingem živí. Skutečně kvalitně zpracovaný PR článek dokáže přilákat velké množství zájemců, jen je třeba si na jeho obsahu dát záležet, vědět jaké věci fungují a věnovat jeho zpracování dostatek času.
Poslední hodnocení
Publikace PR článku v magazínu pro ženy homeandlife.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Zveřejnění PR článku na webu o cestování
Publikace článku na webu Bydelko.cz
Vytvoření a umístění PR článku na webu cyklotury.cz
Zveřejním Váš PR článek na BeFashionMagazin.cz
Zveřejním Váš PR článek v 5 e-magazínech
Zveřejním Váš PR článek v 5 e-magazínech
Trvalý PR článek na webu KingMag.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Napsání 7 originálních Pr článků a jejich publikace do magazínů
Publikuji rychle PR článek na webu www.test-recenze.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Napsání a publikace 2 originálních Pr článků
Nabízím publikaci PR článku na www.PromenaZeny.cz
Publikace Vámi sepsaného článku na www.jvinterier.cz
Trvalé umístění článku na finanční magazín Goldmag.cz
Trvalé umístění článku na ženský magazín ZenskyKoute
Články pro ženy, dámy i slečny
Trvalé umístění článku na magazín Newstin.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Publikace článku na poradním magazínu radyprovsechny.cz
Publikuji Váš článek na portále o bydlení LivingHome
Napsání a publikace 2 originálních Pr článků
Publikuji Váš článek na portále o bydlení LivingHome
děkuji Zemánek
Napsání a publikace 2 originálních Pr článků
Napsání a publikace 2 originálních Pr článků
Nabízím publikaci PR článku na www.SvetDnes.cz SR3
Publikace PR článku v magazínu bluemag.cz
Publikace Vámi sepsaného článku na www.kutilna.cz
Publikace na Nejoblibenejsi.eu
Nabízím publikaci PR článku na www.SvetDnes.cz SR3
Publikuji Váš článek na portále o bydlení LivingHome
Články pro ženy, dámy i slečny