Deník.cz za 1 500 Kč bez DPH nebo CNN Prima News za 1 600 Kč bez DPH
Tak to nechte na nás. Přes 96 % zakázek úspěšně zařídíme.



PR články
Investujte do kvalitních PR článků. S jejich pomocí se zařadíte mezi ty nejlepší na trhu. Vyberte si z jobů, které máme k dispozici, a jsou ověřené.
Proč bych si měl PR článek koupit?
Hlavní úkol při psaní PR článku je zviditelnit a nalákat. Nejde však o to, aby byl článek prvoplánově pouze o reklamě. To by jeho čtenáře velmi rychle odradilo. Kvalitní PR článek musí umět zaujmout potencionálního klienta během několika málo vteřin a v ideálním případě docílit toho, aby jej nejen vzal na vědomí, ale chytře propagovanou společnost, výrobek, službu, nebo cokoli jiného, si zapamatoval a tyto informace třeba i poslal dál.
Jak by měl PR článek vypadat?
Velmi důležitou roli hraje již samotný nadpis článku. Musí být originální a obsahovat šikovně zakomponované sdělení v pár slovech a přitom takovým způsobem, aby mělo co nejvíce lidí chuť si jej ihned přečíst. Nadpisem to však zdaleka nekončí, proto by následující úvodní odstavec neměl nudit, ale naopak ve vás vyvolat emoce. Cílem totiž rozhodně není strohý popis vašeho podnikání, nebo čehokoli dalšího. Je třeba vypracovat originální text, který má nějakou přidanou hodnotu. Text, jehož obsah nenajdete u většiny článků, které propagují podobnou věc.
Aby byl článek skutečně povedený, vždy je dobré vědět, koho chcete zaujmout. Jaká je cílová skupina, pro kterou je článek určený. Podle toho se pak následně volí téma a forma jeho zpracování. Jistě sami chápete že, bude rozdíl v pojetí PR článku, jehož pomocí propagujete například běžecké boty, nebo kvalitní doutníky. Společnými znaky, které je však vždy třeba dodržet je nenudit a podat informace jinak. Pokud možnost zábavnou formou, což nutně neznamená, že se při jejich čtení máte popadat za břicho. Jde o to šikovně kombinovat důležitá fakta, někdy i čísla a přitom placený článek udělat zajímavým. Nevíte, jak takový článek napsat? Nechte to na naše odborníky, kteří se SEO copywritingem živí. Skutečně kvalitně zpracovaný PR článek dokáže přilákat velké množství zájemců, jen je třeba si na jeho obsahu dát záležet, vědět jaké věci fungují a věnovat jeho zpracování dostatek času.
Poslední hodnocení
Článek na webu chutnakava.cz
PR článek na webu www.meduj.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
PR a SEO článek na NašeTéma.cz
Nabízím publikaci PR článku na www.SvetDnes.cz SR3
PR a SEO článek na NašeTéma.cz
Napíšeme a publikujeme článek na www.venkazdyden.cz
Publikace článku na magazínu o bydlení - Bydlenihned.cz
Rychlá a trvalá publikace článku na portálu PrahaDnes.info
Publikuji (případně i napíši) článek na Studentify.cz
PR a SEO článek na NašeTéma.cz
Publikace na JakTak.cz
Publikace článku na webu REGIONBRNO.CZ
Publikujeme váš článek na CzechtheWorld.com (DA 46)
Rychlá a trvalá publikace článku na portálu PrahaDnes.info
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
PR článek na webu s návody (DR 27) + sepsání zdarma
Nabízím publikaci PR článku na www.SvetDnes.cz SR3
PR článek na navštěvovaném webu
Publikuji PR článek v síti českých magazínů
PR článek na webu Aktualne.tech (DA55)
Rychlá a trvalá publikace článku na portálu PrahaDnes.info
Publikujeme váš článek na CzechtheWorld.com (DA 46)
PR článek na navštěvovaném webu
Rychlá a trvalá publikace článku na portálu PrahaDnes.info
PR článek na oblíbeném lifestylovém webu Bláznivá máma
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Rychlá a trvalá publikace článku na portálu PrahaDnes.info
Trvalá publikace PR článku na webu InfoDnes.cz
Publikuji článek na kvalitním velkém obsahovém webu
Zveřejním Váš PR článek v našem e-magazínu SvetemMody.cz
Publikace PR článku ve zpravodajském magazínu Plzenoviny.cz
Rychlá a trvalá publikace článku na portálu PrahaDnes.info
Publikace článku na webu REGIONBRNO.CZ
Publikace PR článku v magazínu bluemag.cz