Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Chcete dostat stránku na přední příčky ve vyhledávání? Pak se bez SEO, neboli bez optimalizace pro vyhledávače neobejdete. Naši odborníci mají se SEO velké zkušenosti a jistě s optimalizaci stránky pro vyhledávače pomohou i Vám.

Co je to SEO - optimalizace pro vyhledávače?


SEO - optimalizace pro vyhledávače je způsob, jak zviditelnit váš web na internetu a přesvědčit algoritmy vyhledávačů že si zaslouží vyšší umístění ve výsledcích vyhledávání. Jedná se o soubor metod, které umožní robotům vyhledávačů lépe pochopit o čem vaše stránka je, a proč by ji měly ve vyhledávání upřednostnit. Cílem SEO (neboli optimalizace pro vyhledávače) je zajistit webu relevantní návštěvnost.



Jaké jsou základní části optimalizace pro vyhledávače?


Optimalizace stránek se dělí na dvě základní části: vnitřní a vnější. Vnitřní část optimalizace pro vyhledávače, tzv. on-page SEO sestává hlavně ze správného strukturování textu na stránce, správného používání klíčových slov a vnitřní prolinkování obsahu, které ukáže vyhledávačům, které části obsahu jsou nejdůležitější. Vnější část, známá také jako off-page SEO, spočívá zejména v získávání kvalitních zpětných odkazů, které pomohou vaší stránce získat autoritu a návštěvníky.




K čemu jsou zpětné odkazy?


Zpětné odkazy vedoucí na váš web fungují jako pro vyhledávače doporučení, že vaše stránka je kvalitní. Nezáleží u nich ani tak na počtu, jako na kvalitě. Zpětné odkazy jsou tedy pro optimalizaci pro vyhledávače důležité.



Co je to analýza klíčových slov?


Důležitou součástí on-page SEO je analýza klíčových slov. Pro důkladné SEO je nezbytné vědět, jaké výrazy návštěvníci ve vašem tržním segmentu používají, pokud hledají váš produkt. Není nutné optimalizovat pouze na vysoce konkurenční klíčová slova, která mají sice vysokou hledanost, ale optimalizace je velmi složitá a drahá. Lepší je soustředit se na takzvané long-tail výrazy a kolem nich pak vybudovat kvalitní obsah a optimalizaci.



Optimalizací pro vyhledávače (SEO) to nekončí


Internetový marketing není jen SEO, nezapomínejte také na Sociální sítě (zejména Instagram), díky kterým můžete získat další tisíce návštěvníků, stejně tak na psaní PR článků. V neposlední řadě bude určitě potřeba se také zaměřit na PPC reklamy. K tomu Vám můžeme doporučit několik SEO specialistů, kteří Vám pomohu PPC reklamu založit, spravovat a optimalizovat k nejvyššímu výkonu.