Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Tvorba reklamních bannerů

Animovaný banner

Lidský mozek má podvědomou snahu soustřeďovat pozornost na věci, které se hýbou. Tohoto efektu využívají animované bannery, které využívají pohyblivých obrázků k získání pozornosti návštěvníků.

Proč jsou animované bannery účinnější?

Reklama je na internetu všude kolem nás a lidé si někdy zvyknou ji téměř nevnímat. Pokud se však na stránce něco hýbe, zaregistrují to většinou i lidé, kteří jinak statické bannery ignorují. Součástí animované reklamy mohou navíc být i různé slidery, nebo měnící se nápisy, je tak možno předat zákazníkovi více informací.

Jaké jsou druhy animovaných bannerů?

Animované bannery mohou být buď ve starším formátu GIF, popřípadě může být při jejich tvorbě použit moderní formát HTML5. Tvorba animovaných bannerů pomocí moderního formátu HTML5 je sice složitější, ale součástí reklamy může být i video, nebo interaktivní prvky jako formuláře nebo minihry. Díky prakticky neomezeným možnostem html bannerů jde o velmi účinný způsob reklamy. Oproti animovaným GIFům jsou však bannery na bázi HTML5 náročnější na výrobu. Dříve se animované bannery řešily také pomocí technologie Flash, která je však dnes již na ústupu.

Tvorba animovaných bannerů

Tvorba animovaných bannerů vyžaduje kromě znalosti práce s grafickými programy, a v případě HTML5 reklam i znalost kódování v tomto prostředí, i cit pro barvy, design a grafické zpracování. Proto je lepší, nechat si vytvořit animované bannery od zkušeného odborníka, který své práci rozumí, a vytvoří vám reklamy přesně podle vašich požadavků.

Kolik stojí výroba animovaného banneru?

U ceny za výrobu animované reklamy záleží nejen na schopnostech grafika, ale také na použitých technologiích. Banner ve formě animovaného GIFu bude většinou levnější, než nakódování reklamy za použití technologie HTML5. Vyšší cenu však vyrovnává mnohem větší atraktivita HTML5 bannerů.

Celá kategorie Tvorba reklamních bannerů