Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Tvorba vizitek

Jak udělat vizitku

Rychlé předání kontaktu při obchodním setkání nejlépe zajistí klasická papírová vizitka, a to i v dnešní době elektronické komunikace. Dobře udělaná vizitka nejen informuje potenciálního obchodního partnera o vaší pracovní pozici či předmětu podnikání, ale vytvoří také první dojem, který může ovlivnit celý váš další obchodní vztah. Na vizitce byste si proto měli dát záležet.

Jak udělat vizitku, která zaujme?

Vizitky nejsou jen způsobem, jak předat potenciálnímu obchodnímu partnerovi kontakt, ale také důležitá součást propagace vaší firmy. Je proto důležité, aby grafika vizitky korespondovala s předmětem vašeho podnikání. Grafický návrh by měl být originální (na šablony vizitek stažené z internetu rovnou zapomeňte), schopný zaujmout na první pohled, neměl by však být příliš výrazný, aby nepřehlušoval informace, které jsou na vizitce důležité. S návrhem vizitky se proto rozhodně vyplatí oslovit kvalitního grafika, který ví jak udělat navštívenku, která vás bude reprezentovat.

Jaké informace by vizitka měla obsahovat?

Vizitka by měla obsahovat informace, které vašemu partnerovi umožní vás co nejrychleji kontaktovat. Kromě jména, pracovní pozice či předmětu podnikání by tedy měla obsahovat hlavně telefonní číslo, popřípadě e-mail. Vizitka by neměla obsahovat příliš mnoho informací, aby si zachovala přehlednost. Oblíbené pravidlo uvádí, že by měla obsahovat pouze tři nejdůležitější informace. Které to jsou, závisí na typu a předmětu vašeho podnikání.

Mám svěřit návrh vizitky profesionálovi?

Vizitka je důležitou součástí vaší prezentace, která vám umožní udělat skvělý první dojem, a rozhodně si zaslouží profesionální zpracování. Zde na Stovkomatu najdete spoustu nadaných grafiků, kteří vědí, jak udělat vizitku k vaší plné spokojenosti. Vyberte si z nabídky jobů, a získejte vizitky na profesionální úrovni.

Celá kategorie Tvorba vizitek