Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!
Všechny Joby / Zpětné odkazy

Jak získat zpětné odkazy

Kvalitní zpětné odkazy jsou kromě kvalitního obsahu jedním z nejdůležitějších faktorů, který rozhoduje o umístění stánky ve výsledcích vyhledávání. Relevantní zpětný odkaz z tematicky příbuzné autoritativní stránky nejen sdělí vyhledávačům, že si vaše stránka zaslouží vyšší umístění, ale také dokáže přivést návštěvníky se zájmem o váš produkt.

Kvalita, nebo kvantita?

Nezáleží přitom příliš na tom, kolik zpětných odkazů vede na vaše stránky, jako spíš na jejich kvalitě. Za nejkvalitnější zpětné odkazy se přitom považují takové, které čtenářům odkazujícího webu přinesou užitek, například doplněním nebo rozšířením informací. Na takové odkazy uživatelé rádi klikají, což je pro vyhledávače jasný signál, že se na cílové stránce nachází kvalitní obsah. Takový odkaz dokáže vaši stránku posunout výše ve výsledcích vyhledávaní, umožní jí získat spoustu cílené návštěvnosti, a tím i zisků. Není proto divu, že takové odkazy je velmi obtížné získat.

Jak získat kvalitní zpětné odkazy?

Prakticky jedinou možnou cestou jak získat v dnešní době kvalitní zpětné odkazy je jejich koupě. Obzvláště ve vysoce konkurenčních oborech, jako je cestování, hubnutí, zdraví nebo finance, je nákup zpětných odkazů prakticky jedinou cestou k jejich získání.

Jaké zpětné odkazy stojí za to koupit?

Nejvíc vašemu webu pomohou odkazy ze stránek, které pojednávají o stejném nebo podobném tématu. Velmi záleží také na autoritě odkazujícího webu, která se vyjadřuje hodnotou DA (Domain Authority)

Co je to Domain Authority (DA)?

Základním měřítkem kvality zpětného odkazu je Domain Authority, kterou většina prodejců odkazů uvádí u svého jobu. Autorita domény (DA) je metrikou z online SEO nástroje od společnosti Majestic. Vyjadřuje autoritu domény na základě zpětných odkazů, které na ni vedou. Čím více autoritativních odkazů, tím více Domain Authority.

Celá kategorie Zpětné odkazy