Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

Virtuální asistentka

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 242 Kč/hod.
Cena bez DPH 200 Kč.

Informace o Jobu

Hledáte někoho, kdo vám pomůže zvýšit efektivitu vašeho podnikání a umožní vám soustředit se na to, co opravdu milujete? Jsem tu, abych vám to umožnila a pomohla s prací na kterou nemáte čas ani chuť.

Virtuální asistenci vnímám jako ideální spojení kreativity, organizace a svobody, a právě proto jsem se do ní s chutí pustila.
Co mohu slibovat? Spolehlivost, příjemnou komunikaci a snahu skutečně porozumět tomu, co potřebujete, být otevřená zpětné vazbě a vždy spolehlivá a nebojím se učit nové věci. Aktivně využívám AI nástroje, které mi pomáhají pracovat chytřeji, rychleji a s větší přesností. Mám ráda kreativní i systematický přístup podle toho, co zrovna projekt vyžaduje. I když jsem na začátku, nadšení a chuť učit se a dál rozvíjet mi rozhodně nechybí.


Co umím a s čím vám ráda pomohu?

 

 Administrativní služby:
      – Správa kalendáře a plánování schůzek
      – E-mailová komunikace a organizace
      – Práce s dokumenty a daty

        – Zadávání objednávek do systému

 

 Nábor a zákaznická podpora:
      – Pomoc s náborem nových zaměstnanců
      – Domlouvání schůzek a komunikace s klienty
      – Profesionální zákaznická podpora

 

 Copywriting a obsahová tvorba:
      – Psaní a vkládání inzerátů a jiných textů
      – Vytváření blogových článků
      – Textová tvorba pro weby a sociální sítě

 

 Grafické služby:
      – Odstranění a úprava pozadí fotografií

        – Návrh jednoduchých bannerů, pozvánek, oznámení 
      – Vytvoření vizitek nebo loga

 

 

Před objednáním služby mě prosím kontaktujte ve zprávě, abychom si dohodli detaily spolupráce a termín dodání objednávky.

Pro úkoly jednorázové a podobně, lze cenu domluvit i jako celek/ cena za úkol ( ne za hodinovou sazbu).

 

Těším se na naší spolupráci.

O prodejci

Kristýna Medvegyová
Kristýna Medvegyová
Členem od 15. dubna 2025
0 recenzí
0
Realizovaných zakázek

Umím: Copywriting, Administrativa, Design, HR specialista pro nábory

Napsat prodejci

Hodnocení Jobu

0 recenzí

%

kvalita dodané práce

%

kvalita komunikace

%

lidí Job doporučuje

Prodejce potřebuje upřesnit pár věcí, než Job zakoupíte. Lépe tak dokáže uzpůsobit cenu a kvalitu vaší představě.

Jak postupovat:
1. klikněte na POPTAT JOB
2. specifikujte své požadavky a přání
3. prodávající stanoví cenu a termín
4. emailem vás upozorníme, že Job je připraven k nákupu

Poptat za 242 Kč/hod.
Cena bez DPH 200 Kč.
Jmenuji se Denisa, 👋
ráda Vám odborně poradím s tímto Jobem.
📞 773 943 614
  • Komu řeknu, jak chci práci udělat?
  • Hned po nákupu Vás spojíme s odborníkem, který bude již připraven reagovat na Vaše požadavky. Rovnou Vám sdělí, co od Vás bude potřebovat, aby výsledek práce mohl být k Vaší maximální spokojenosti.
  • Jak funguje garance spokojenosti?
  • Je to jednoduché. Pokud s výsledkem práce nebudete spokojeni, tak nic neplatíte. Peníze Vám vrátíme zpět.
    Aby bylo riziko nespokojenosti co nejmenší, popište prosím co nejlépe Vaši představu, jak by měla práce vypadat.
  • Dostanu fakturu?
  • Samozřejmě, faktura bude dostupná hned po nákupu.