Kolotoč štěstí je lákavá aplikace zákazníky a sběr kontaktů.
Vymyslete si, jaké odměny můžete zákazníkům nabídnout - vždy by to mělo souviset s vašimi produkty, abyste přilákali jen potenciální zákazníky.
Nemá smysl nabízet mobilní telefon, když prodáváte krmivo pro psy.
Vhodnou odměnou naopak bude něco z vašeho sortimentu, služba nebo různě vysoká sleva. Hlavní cenu stačí dát jednou s nejmenší pravděpodobností výhry, naopak nejmenší slevu můžeme nabídnout většímu množství lidí.
Jak kolo štěstí funguje?
Než zákazník zatočí kolem štěstí, musí zadat e-mail nebo se přihlásit přes facebook, pak si zatočí. Pokud nevyhraje, je mu nabídnuta další šance za potvrzení e-mailu a za sdílen na sociálních sítích. Máte tak reklamu zdarma.
Čím atraktivnější odměny zvolíte, tím vyšší bude úspěšnost kolotoče. Zároveň můžete rozdat spoustu odměn na slevu, která se vám stále vyplatí.
Kontaky se propisují do vámi zvoleného seznamu ve vašem e-mailingovém systému (pokud nemáte, mohu vám vytvořit - viz moje další nabídky)
Na tento seznam pak můžete vytvořit speciální automatickou kampaň a dovést potenciální zákazníky k nákupu.