Nově můžete zaplatit až po dodání služby a jen v případě spokojenosti!

PR články

Investujte do kvalitních PR článků. S jejich pomocí se zařadíte mezi ty nejlepší na trhu. Vyberte si z jobů, které máme k dispozici, a jsou ověřené.

Proč bych si měl PR článek koupit?

Hlavní úkol při psaní PR článku je zviditelnit a nalákat. Nejde však o to, aby byl článek prvoplánově pouze o reklamě. To by jeho čtenáře velmi rychle odradilo. Kvalitní PR článek musí umět zaujmout potencionálního klienta během několika málo vteřin a v ideálním případě docílit toho, aby jej nejen vzal na vědomí, ale chytře propagovanou společnost, výrobek, službu, nebo cokoli jiného, si zapamatoval a tyto informace třeba i poslal dál.

Jak by měl PR článek vypadat?

Velmi důležitou roli hraje již samotný nadpis článku. Musí být originální a obsahovat šikovně zakomponované sdělení v pár slovech a přitom takovým způsobem, aby mělo co nejvíce lidí chuť si jej ihned přečíst. Nadpisem to však zdaleka nekončí, proto by následující úvodní odstavec neměl nudit, ale naopak ve vás vyvolat emoce. Cílem totiž rozhodně není strohý popis vašeho podnikání, nebo čehokoli dalšího. Je třeba vypracovat originální text, který má nějakou přidanou hodnotu. Text, jehož obsah nenajdete u většiny článků, které propagují podobnou věc.

Aby byl článek skutečně povedený, vždy je dobré vědět, koho chcete zaujmout. Jaká je cílová skupina, pro kterou je článek určený. Podle toho se pak následně volí téma a forma jeho zpracování. Jistě sami chápete že, bude rozdíl v pojetí PR článku, jehož pomocí propagujete například běžecké boty, nebo kvalitní doutníky. Společnými znaky, které je však vždy třeba dodržet je nenudit a podat informace jinak. Pokud možnost zábavnou formou, což nutně neznamená, že se při jejich čtení máte popadat za břicho. Jde o to šikovně kombinovat důležitá fakta, někdy i čísla a přitom placený článek udělat zajímavým. Nevíte, jak takový článek napsat? Nechte to na naše odborníky, kteří se SEO copywritingem živí. Skutečně kvalitně zpracovaný PR článek dokáže přilákat velké množství zájemců, jen je třeba si na jeho obsahu dát záležet, vědět jaké věci fungují a věnovat jeho zpracování dostatek času.

Hodnocení Jobů v kategorii PR články

5758 recenzí

100%

kvalita dodané práce

100%

kvalita komunikace

100%

lidí Job doporučuje

Poslední hodnocení

Cakal som vecsiu kvalitu stranok na ktorych su zverejnene linky.
300 Kč
Super, spokojenost. Jen mě zarazil počet znaků. Myslela jsem, že se bude jednat o delší články než 1 000 znaků.
300 Kč
rychlá a perfektní spolupráce, mohu doporučit
300 Kč
děkuji mnohokrát, skvělá spolupráce
300 Kč
Super články na super PR weboch, odporúčam!
300 Kč
Super, děkuji, jen kdybyste prosím mohla odstranit tu mojí vizitku, jméno tel a email. ten podlouhlý banner by nešel použít?Posílala jsem v příloze...
děkuji.
300 Kč
Vše v naprostém pořádku. Doporučuji.
300 Kč
Děkuji za rychlé dodání. Hezky sepsáno a teď čekat na výsledek ;-)
300 Kč
Dobry den, paradne napsane. Rad bych se zeptal do kolika stranek muzete publikovat? rad bych si jeste prikoupil. Dekuji
300 Kč
výborně.
děkuji za rychlé dodání
300 Kč
Doporučuji
Vše bylo vytvořeno rychle a v souladu s objednávkou
300 Kč
Články v pohodě. Snad splní svůj účel.
300 Kč
Dobrý den,

to byla rychlost. :-)

Díky.

L.
300 Kč
Dobrý den,

to byla rychlost. :-)

Díky.

L.
300 Kč
Vše proběhlo bez problémů a v termínu.
300 Kč
Gratuluji, na 3.pokus job splněn v pořádku, doufám, že články s odkazy nebudou smazány.
Děkuji za spolupráci.
300 Kč
1.článek chyba" Jsou velice flexibilní a nebojíme se žádné výzvy , 2. článek chyba "Žádný žánr pro nás tabu", dále bych přivítal přímí odkaz na stránky v textu - www.timbre-music.com děkuji
300 Kč
Skvělá práce a domluva. Doporučuji.
300 Kč