Předmětem tohoto jobu je pronájem mého myšlení, které se posledních více než 17 let formovalo obchodní, manažerskou a marketingovou činností.
Ať už rozjíždíte nový projekt nebo chcete podpořit svůj stávající a zaběhlý projekt, nabízím Vám následující 3 kroky:
- Analýza - nejprve se Vás budu ptát na spoustu věcí, abych Vašemu projektu porozuměl jak po funkční stránce, tak po stránce procesní i marketingové. Budu chtít vědět, co zamýšlíte, jaké máte vize, plány a cíle, jak je můžeme měřit, jak to celé má fungovat, jaké nástroje používáte, jaký máte rozpočet a také jakým směrem se chcete vydat.
- Strategie - na základě zjištěných informací Vám navrhnu marketingovou strategii, která Vás dovede k Vámi definovaným cílům.
- Realizace - k čemu by Vám byla strategie, když by zůstala ležet v šuplíku? Nejen, že strategii vymyslím, zrealizuji ji!
S čím vším si rozumím?
Google AdWords - zavedení služby, analýza klíčových slov, doporučení úprav webu dle pravidel Googlu, vytvoření reklamních kampaní, jejich správa, optimalizace, reporting.
Google Analytics - zavedení a nastavení služby, práce s daty samostatně nebo v propojení s Google Adwords
Google My Business
Sociální sítě - vytváření profilů, stránek, reklamních kampaní od Facebooku až po Pinterest.
Webináře, drip kampaně, automatizovaný sběr kontaktů a jejich obsluha.
A další.
Ve své práci a přístupu využívám bezpočet nástrojů, jsem velký příznivce pravidla 80/20, zásad Guerilla marketingu a především myšlenky, že: "Marketing není oddělení, ale je to vše, co (v byznysu) děláme.“
Pokud máte zájem o komplexní marketingové řešení, kontaktujte mne.